Øتعریف مدیریت زمان : اداره اوقات فردی و گروهی جهـت دستیابـی به بالاترین کارایی و اثربخشی Øاهمیت مدیریت زمان: زمان برای انسانها محدود است فقـط با بسـط زمان می توان آن را طولانی کرد . Øچگونگی بسط زمان: Øجلوکشیدن ساعتها Øطبق برنامه عمل کردن Øبسط روانی زمان Øآفت های وقت و زمان : نداشتن برنامه 2-استفاده منفی از زمان3-بی نظمی اشیاء ، تخریب روحیه . Øچه باید کرد: اجرای برنامه های عملی مدیریت زما .




بهترین سایت زمان ,مدیریت ,وقت ,برنامه ,موثر ,دانلود ,مدیریت زمان ,دانلود پاورپوینت ,وقت 87 ,87 اسلاید ,موثر وقت ,دانلود پاورپوینت مدیریتمنبع

کتاب The elements to x-ray diffraction- cullity- مهندسی مواد

بررسي خمش سه نقطه اي با استفاده از شبيه سازي اجزاي محدود معيارهاي آسيب نرم و برشي

دانلود طرح توجيهي پودر وپليت يونجه

دانلود مقاله حالت تعادل برای یک آلیاژ

پروگرامر با LCD 3310 برای IC اتمل

بررسي رشد آسيب در فرايند كشش عميق ظروف مستطيلي

مدیریت کسب وکار

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین جستجو ها

گیجم کن خرید اینترنتی نایلون حبابدار GameCr - مرجع گیمران ایرانی انجمن فرش ماشینی پادشاه پسورد دانلود فیلم ابوعلی جامعه سلامت دانلود برای شما وب سایت چاپی rondbaznews